Alsancak Turizm Teklif Al

Samos Adası
99 €

19/05/2017 - 21/05/2017

1.GÜN

Sabah saat 07.00’da Sığacık Teos Marina’da Check-in işlemlerimiz için hazır oluyoruz. Pasaport ve gümrük işlemlerimizin ardından saat 08.00’da kalkacak olan feribotumuza biniyoruz. Yaklaşık 1 saat 55 dakikalık keyifli bir yolculuğun ardından Samos Adası Karlovasi Limanına yanaşıyoruz. Pasaport ve gümrük işlemlerimizin ardından, misafirlerimiz otellerine yerleşiyorlar (odalara giriş saati 14.00’dır).

Saat 12.15’de (şehir merkezi otellerinden kalkış 12.30’dur) otellerin önünden kalkacak olan ( EKSTRA TUR )otobüsümüze biniyor ve Marathokampos’a doğru yola çıkıyoruz. Yaklaşık 45 dakikalık bir yolculuktan sonra turizm açısından son derece gelişmiş, yaz sezonu boyunca tüm Avrupa ülkelerinden turistleri ağırlayan deniz kenarına kurulmuş olan Kampos’ ulaşıyoruz. Burada vereceğimiz öğle yemeği molası esnasında misafirlerimiz masmavi denizin ince kumların keyfini sürebiliyor.

Bu şirin beldede geçirdiğimiz saatlerden sonra Karlovasi’ye doğru geri dönüş yoluna çıkıyoruz. Otellerimize gitmeden önce, Karlovasi şehir merkezinde mola vererek, belediye binasının önünde kurulmuş  ve günün her saatinde cıvıl cıvıl olan kafeler meydanında dileyen misafirlerimiz kahvelerini yudumlarken, dileyen misafirlerimiz ise alışveriş yapma fırsatı buluyor. Bu molanın ardından otellerimize geri dönmek için yine otobüsümüze biniyor ve odalarımıza yerleşiyoruz.

2.GÜN

Sabah otelde aldığımız kahvaltımızın ardından, saat 12.15’de (şehir merkezi otellerinden kalkış 12.30’dur) otellerin önünden kalkacak olan otobüsümüze biniyor ve yola çıkıyoruz. Bir yanımızın yemyeşil ormanlarla, diğer yanımızın ise masmavi denizle çevrili olduğu yoldan seyahatimize devam ediyoruz. Yolumuzun üzerinde Agios Konstantinos ve Avlakia gibi küçüklü büyüklü şirin köylerin içinden geçtikten sonra, adanın en meşhur plajlarına sahip olan, tavernaları ve eşsiz mimarisi ile Mykonos’dan izler taşıyan Kokari’ye varıyoruz. Bu şirin beldede vereceğimiz yemek molamız esnasında dileyen misafirlerimiz, Samos mutfağının eşsiz tatları ile karnını doyururken, dileyen misafirlerimiz ise masmavi denizin tadını yüzerek çıkartabiliyorlar.

Kokari’de geçirdiğimiz keyifli saatlerimizin ardından, hemen 10 dakikalık uzaklıkta bulunan meşhur sahillerde kısa bir deniz molası daha veriyoruz. Masmavi denizi ile meşhur bu sahiller misafirlerimize unutulmaz bir keyif verecektir.

Bu kısa deniz molamızın ardından Karlovasi’ye geri dönmek için yola çıkıyoruz. Sahil boyunca yapacağımız bu dönüş yolculuğu esnasında, doğanın kucağında bülbül sesleri eşliğinde kahvelerimizi yudumlamak için Manolates köyü eteklerinde bulunan Aidonia’da kısa bir mola veriyoruz. Molamızın ardından kısa bir süre sonra Karlovasi’ye varmış oluyor ve otel odalarımıza girerek akşam dileyen misafirlerimiz ile alacağımız Taverna gecesine kadar dinlenme imkânına sahip oluyoruz. Taverna gecesi saat 21.00’da başlayarak gece geç saatlere kadar devam etmektedir.

3.GÜN

Sabah otelde alacağımız kahvaltının ardından odalarımız boşaltıyor ve saat 10.00’da (şehir merkezi otellerinden kalkış 09.45’dir) başlayacak olan turumuz için( EKSTRA TUR ) otel önünde hazır oluyoruz. Daha sonra Pisagor’un doğum yeri olan Pythagoria’ya doğru yol alıyoruz. Yolumuzun üzerinde ilk olarak şirin sokakları ve yemyeşil doğası ile ünlü Pirgos köyünden geçiyoruz. Samos’un ünlü ballarının tadına varmak ve alışveriş yapmak için bal kooperatifinin satış mağazasına uğruyoruz.

Ardından adanın tarım merkezi sayılan Koumaradei köyünü ziyaret ediyoruz. Ünlü Pythagoras kupalarının yapıldığı bir atölyeye konuk oluyor ve diğer adı “Adalet Kupası” olan bu matematiksel kupanın yapımını izliyoruz. Dileyen misafirlerimize gerek kendileri için gerekse de hediye etmek için bu olağanüstü tasarıma sahip kupalardan almalarını tavsiye ediyoruz. Seyahatimiz esnasında geçtiğimiz yolların üzerindeki üzüm bağlarını görüyor ve adanın neden ünlüce bir Şarap adası olduğunun farkına varıyoruz.

Kısa bir seyahatin ardından Pythagoria’ya vardığımızda, birbirinden güzel evleri ve tertemiz sahili ile ünlü bu turizm cennetinde antikçağın mimarlık eserlerini ve Lykourgos Logothetis kalesini panoramik olarak görüyoruz. Yaz aylarında 24 saat hareketli olan bu güzel beldenin çarşısında öğle yemeği ve alışveriş molası verdikten sonra (dileyen misafirlerimiz denizinde tadını çıkartabilirler) adanın başkenti olan Vathy’e doğru yola çıkıyoruz. Merkezde bulunan Aslan heykelini ve Pisagor meydanını yakından tanıyoruz. Başkente yaptığımız kısa ziyaretimizin ardından Karlovasi’ye doğru yola çıkıyoruz.

Saat 17.00’da Karlovasi Limanına varıyor ve Pasaport ve gümrük işlemlerimizin ardından saat 18.00’da Karlovasi’den kalkarak Sığacık’a gidecek olan feribotumuza biniyoruz. Bu yemyeşil doğası ve masmavi denizi ile ünlü adada geçirdiğimiz eğlenceli vaktin yorgunluğunu yapacağımız yaklaşık 1 saat 55 dakikalık yolculuk esnasında üzerimizden atıyoruz ve bir başka turumuzda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.