FMA Travel Teklif Al

DATÇA ve PALAMUTBÜKÜ

10/10/2015 - 11/10/2015
1. Gün: GÜZELKÖY - BOZHÖYÜK KASABASI - AKYAKA - BALIKAŞIRAN - PALAMUTBÜKÜ

10 EKİM CUMARTESİ

Sabahı 06.30’da Mavişehir Ege Park önü, 06.40’da Bostanlı İskele, 06.50’de Karşıyaka FMA TRAVEL Ofis önü, 07.00’de Lozan Atatürk Lisesi önü, 07:10’da Sabancı Kültür Merkezi, 07:20’da Göztepe İskelesi önü, 07.30’da Üçkuyular Shell önünden hareket ederek Datça ve Palamutbükü’nün güzel koylarını ve yeşil doğasını gezmek için yolculuğumuza başlıyoruz. Kahvaltı molası verdikten sonra tipik Türk evleri, 1000 yıllık Koca Çınarı ve Güzel Köylü dizisi ile ünlü Bozhöyük Kasabası’na gidiyoruz. Kasabanın mimarisine yakından göz attıktan sonra Akyaka’ya doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Akyaka’nın ünlü mimarisini ve plajını yakından tanıyor ve Kadın Azmağı’nda harika bir tekne turu yapıyoruz. Tekne turunun ardından Akyaka’ya veda ederek Datça’ya doğru yola çıkıyoruz. Yolumuz üzerinde Hisarönü Körfezi’ni Gökova Körfezi’ni ayıran Balıkaşıran’da fotoğraf molası veriyoruz. Ardından Datça Yarımadası’nın en bakir koylardan biri olan Palamutbükü'nde yer alan Knidos Butik Hotel’e yerleşiyoruz. Akşam saatlerinde otelimizde balık menülü akşam yemeğimizi alıyoruz.

2. Gün: KNIDOS ANTİK KENTİ - DATÇA - ESKİ DATÇA - CAN YÜCEL EVİ

11 EKİM PAZAR

Sabah kahvaltısının ardından arzu eden konuklarımızla Knidos Antik Kenti ve Datça Yarımadası’nı gezmek için yola çıkıyoruz. Birbirinden güzel bükleri görerek Knidos’a ulaşıyoruz. Akdeniz ve Ege’nin birleştiği noktada yer alan antik kenti rehberimiz eşliğinde gezdikten sonra Datça merkezine doğru yola çkıyoruz. Datça’da rehberimiz bizlere Datça’ya özgü bal, badem almak ve öğle yemeği için serbest zaman veriyor. Öğle yemeğinin ardından Eski Datça’ya gidiyor, Can Yücel’in evini ve yaşadığı köy sokaklarını yakından tanıyoruz. Daha sonra Datça Yarımadası’ndan ayrılarak İzmir’e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde ulaştığımız Çine’de verdiğimiz akşam yemeği molasının ardından İzmir’e ulaşıyoruz. Doğa ve tarihi bir arada yaşadığımız bu eğlence ve dinlence dolu gezinin ardından başka bir FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR