Escan Turizm Teklif Al

BATI AKDENİZ TURU

19/08/2016 - 21/08/2016
1. Gün:

Sabah saat 06:00’da Karşıyaka Acenta Önü, 06:10’da Bostanlı İskelesi Karşısı, 06:20’de Girne Caddesi, 06:30‘da Bornova E.Ü.H önü, 06:45’te Üçyol, 07:00’da Üçkuyular Shell‘den konuklarımızı aldıktan sonra Fethiye’ye hareket ediyoruz. Sabah kahvaltımızı uygun bir tesiste aldıktan sonra, Çine yolu üzerinden Gökova’ya ulaşıyoruz. Gökova’da; Akyaka Koyu’na gidiyoruz ve tatlı su ile deniz suyunun kesiştiği noktada Azmak Başı deresinde kısa bir tekne turu yapıyoruz. Tekne turumuzun sonrasında yolculuğumuza, rehberimizin vereceği bilgiler eşliğinde devam ediyoruz. Öğle yemeğimiz için yolda vereceğimiz molanın sonrasında Göcek yolu üzerinden Fethiye’ye ulaşıyoruz. Ölüdeniz‘in Turkuaz mavisi denizinde güneşin ve yüzmenin tadını çıkardıktan sonra, otelimize gidiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Akşam dileyen konuklarımızla Fethiye şehir merkezine gidiyoruz. Serbest zamanın sonrasında konaklama için otelimize geri dönüyoruz. Rota:İzmir-Fethiye=334km

2. Gün:

Sabah kahvaltımızı otelimizde açık büfe olarak aldıktan sonra otelimizden ayrılıp, Saklıkent’e gidiyoruz. Buz gibi suların Ovaya ulaştığı noktada 17 km.’lik kanyonun içlerine kısa ve zevkli bir yürüyüş yapıyoruz. Saklıkent’ten ayrıldıktan sonra Kalkan’a hareket ediyoruz ve kısa bir yolculuk sonrasında Kalkan’a ulaşıyoruz. Limanda kısa bir yürüyüş sonrası Kaputaş Koyu’nun eşsiz manzarasını fotoğraflıyoruz ve Demre’ye hareket ediyoruz. Öğle yemeği için Demre’de vereceğimiz serbest zaman sonrasında limanda bizi bekleyen teknelerimiz ile Batık şehir Kekova’ya doğru yol alıyoruz. Kekova Adası'nın karşısında, Kale Köyü ve Ceneviz Kalesi bulunan Simena, denizin içindeki lahit mezarların görülmesi ve alınacak yüzme molasının ardından, Meis Adası’na kuş uçumu mesafedeki Kaş’a ulaşıyoruz. Kaş‘ta akşam çaylarımızı yudumladıktan sonra Antalya’ya doğru hareket ediyoruz ve Antalya’da bulunan otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Dileyen misafirlerimiz ile Akşam yemeği sonrasında Rehberimiz eşliğinde Antalya şehir merkezine gidiyoruz. Merkezdeki Yivli minaresi ve Kaleiçi göreceğimiz yerler arasında. Serbest zamanın sonrasında Otelimize geri dönüyoruz. 4* Best Western Khan Hotel www.khanhotel.com Rota:Fethiye-Antalya=195km

3. Gün:

Sabah kahvaltımızı açık büfe olarak otelimizde aldıktan sonra otelimizden ayrılıyoruz ve iç içe geçmiş şelaleri ile doyumsuz bir görsel güzelliğe sahip Kurşunlu Şelalesi‘ne gidiyoruz. Kurşunlu şelalesinde fotoğraflarımızı çektikten sonra başka bir doğa harikası olan Düden Şelalesi‘ne geçiyoruz. Düden Şelalesi hakkındaki bilgilerimizi rehberimiz eşliğinde aldıktan sonra Eğridir Gölü’ne doğru geri dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Yol güzergahımızda Karacaören Barajı’nı seyredip, Eğirdir‘e ulaşıyoruz. Mavi ile yeşil arasında, suların dans ettiği Eğirdir Gölü kenarındaki tesislerde öğle yemeğimiz için serbest zaman alıyoruz. Dündarbey Medresesi, Eski Eğirdir evleri ve Kale gezilerinin sonrasında Güller şehri ISPARTA‘ya hareket ediyoruz. Isparta Şehir merkezindeki yapacağımız Panaromik Şehir turunun sonunda, Gül reçeli, Gül suyu, Gül kremi alışverişlerimizi yapmak üzere serbest zaman alıyoruz. Serbest zamanın sonrasında İzmir‘e doğru geri dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Yolda vereceğimiz molaların sonrasında Denizli-Aydın üzerinden Nadide Şehrimiz İzmir’e ulaşıyoruz. Bir dahaki ESCANTUR seyahatinde buluşmak dileğiyle ayrılıyoruz. Rota:Antalya-İzmir=450km Toplam Tur:979km